01 de juny 2008

Nou Barris: autèntic bany de masses


Entre els components de Se Atormenta Una Vecina encara hi ha un punt d'incredulitat amb el que va passar a Nou Barris el Divendres 30 de Maig.

La realitat és que va ser, de lluny, el concert més multitudinari de Se Atormenta Una Vecina. Un escenari espectacular, compartit amb ni més ni menys que Antònia Font (aah! 0és clar que hi havia tanta gent!!), un ambient brutal, un espai molt maco i gegant...

Moltíssimes gràcies a tothom qui va venir i en especial al Districte de Nou Barris per permetre'ns aquest lujazo de concert i tractar-nos tant bé.

Mos vemos en el Dancefloor!!

2 comentaris:

la vida té vida pròpia - Sònia Moll Gamboa ha dit...

Nois, jo hi era, al concert, i em vau deixar flipada! Teniu una nova "vecina atormentada" entre les vostres files. FELICITATS I ENDAVANT!!!!

Anònim ha dit...

Ahir vaig anar al concert de Vallgorguina, allà a primera fila, i va ser massa bo, enserio. Mai havia tingut el plaer de veureus tocar i enserio, em vau encantar.

Espero que vingueu a tocar a Sant Celoni lo més aviat possible, perque no m'ho penso perdre.

moltes felicitats i continueu així.

Anem a buscar, les boles del Drac!!